Administrator eCommerce asortimana
Leskovac / Puno radno vreme
Ko smo mi?
Tokom više od tri decenije poslovanja Statovac-komerc d.o.o. je izrastao u apsolutnog lidera na tržištu prodaje školskog i kancelarijskog programa. Naša strateška orjentacija usmerena je na permanentno širenje poslovanja uz primenu savremenih tehnologija, najvišeg nivoa digitalizacije i automatizacije procesa u prodaji. Naš cilj je da svojim kupcima ponudimo najviši nivo usluge i proizvode vrhunskog kvaliteta. Ovakav pristup omogućio nam je širenje poslovanja van granica naše zemlje pa se tako naši proizvodi danas nalaze na policama u dvadeset zemalja širom sveta.
Fokusirani smo da klijentima ponudimo kompletan paket usluge u skladu sa njihovim potrebama i mogućnostima. Najviši nivo kvaliteta usluge doveo je do ubrzanog rasta poslovanja, sve većeg broja zadovoljnih klijenata, širenja poslovne mreže, što uslovljava i konstantan rast našeg tima.
Zbog toga tražimo!
Odgovornu i sistematičnu osobu koja će preuzeti upravljanje eCommerce asortimanom na više tržišta. Ova pozicija podrazumeva rad sa hiljadama artikala, brzinu i preciznost u odlučivanju, kao i svest o specifičnostima lokalnih tržišta. Idealni kandidati možda nisu nužno sa iste pozicije, ali dolaze iz sveta prodaje, nabavke, komercijale ili administracije gde su već rukovali velikim brojem artikala, cenama, zalihama i promocijama.
Od nas možete očekivati!
Mogućnost da postanete član jednog mladog i uspešnog tima fokusiranog na ostvarenje definisanih strateških ciljeva kompanije. Pružićemo Vam priliku da se dokažete i pokažete svoje veštine i sposobnosti. Smestićemo Vas u veoma izazovnu i dinamičnu sredinu u kojoj će te imati maksimalnu podršku da uspete, napredujete i ostvarite sve definisane ciljeve.
Vaša odgovornost
Administrator eCommerce asortimana je ključna osoba za tačnost i efikasnost ponude na svim online prodajnim kanalima. Vaš rad direktno utiče na korisničko iskustvo, prodajne rezultate i operativnu efikasnost.
Vaša zaduženja:
-
-
Upravljanje i ažuriranje asortimana na eCommerce sajtovima u Srbiji i regionu
-
Praćenje lagera i reakcija na artikle koji su out-of-stock, fast movers, slow movers
-
Ažuriranje cena, opisa, kategorija i vidljivosti proizvoda u skladu sa tržišnim specifičnostima
-
Upravljanje sezonskim i promotivnim asortimanom
-
Analiza podataka o prodaji i dostupnosti robe, kao i predlozi za optimizaciju
-
Praćenje pravilne vidljivosti i pozicioniranja artikala u skladu sa lokalnim senzibilitetima
(npr. asortiman sa nacionalnim motivima prikazivati samo na odgovarajućim tržištima) -
Saradnja sa timovima iz nabavke, prodaje, marketinga i logistike
-
Poželjne osobine kandidata:
-
-
Iskustvo u radu sa velikim brojem artikala (idealno više hiljada)
-
Poželjno prethodno iskustvo u prodaji, nabavci, administraciji ili vođenju asortimana
-
Svest o tržišnim i lokalnim specifičnostima (regionalna osećajnost i komercijalna logika)
-
Napredna digitalna pismenost (Excel, rad u CMS-u, ERP-u, web interfejsi)
-
Preciznost, odgovornost i metodičnost u radu
-
Fokusiranost na ciljeve, posvećenost rezultatima i ažurnost u izvršavanju zadataka
-
Sposobnost rada pod pritiskom i sa velikom količinom podataka
-
Poželjno poznavanje engleskog jezika
-
Napomena: Statovac-komerc d.o.o. nije u obavezi da prihvati sve aplikacije kandidata. Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani za sledeći krug testiranja i intervjua.